Debbie van Zuijlen

1148
Video’s:

Over mij

8 december is het zover. Dan gaat eindelijk mijn droomreis beginnen. Door middel van dit blog kunnen jullie zien hoe mijn route gaat, wat ik allemaal mee maak en hoe het met mezelf gaat natuurlijk.

Over mijn reis

Ik begin in Sydney, Australië. Daar blijf ik de eerste maand zodat ik de grootste vuurwerkshow ter wereld niet mis loop. Vervolgens ga ik naar boven richting Cairns om in het Great barrièr reef te kunnen snorkelen/duiken. Op 22 januari staat er een vliegtuig voor me klaar op de luchthaven van Brisbane die me vervolgens naar Nieuw Zeeland gaat brengen. Daar ga ik in 5 weken tijd de eilanden af. Daarna vlieg ik weer terug naar Sydney en zal ik mijn reis naar beneden voortzetten. Wat ik allemaal mee ga maken kunnen jullie terug vinden in mijn verslagen! :)

Bezochte landen

Ik heb 15 landen (6%) bezocht:

Australië, België, Bulgarije, Cambodja, Duitsland, Frankrijk, Indonesië, Italië, Laos, Nederland, Nieuw-Zeeland, Spanje, Thailand, Tunesië, Turkije.