Karloo Track

20 december 2015 - Royal National Park, Australië

Na de eerste 5,8 km wat iets meer was geworden door een verkeerde route te lopen kwamen we aan bij het eerste punt. De Uloola Falls. Eerst even opgezocht of het de moeite waard was en ja hoor op Google zag het er prachtig uit. We konden het alleen niet zo goed vinden.. Wat bleek, de waterval was droog. Geen water en dus een flinke baal. Dat mag de pret natuurlijk nog niet drukken en we zagen een bordje naar een andere mooie plek. De Karloo Track. Google gaf weer mooie plaatjes weer. Het zou een natuurlijk zwembad zijn midden in het Royal national park. Vol enthousiasme gingen we weer 5 km op en af. Echter daalde het enthousiasme met iedere stap die we namen. We hadden bijna geen water meer en klagen was vrij makkelijk.. Na weer een uur paar uur gelopen te hebben met de gedachte dat we er nooit zouden komen kwamen we aan bij de Karloo Track en wauw wat was dat mooi om te zien! Na een pauze van een uur met een heerlijke duik erin zijn we begonnen aan de laatste 2,5 kilometer. Met nogal wat pauzes zagen we eindelijk een huis in de verte. Australiers waren in de tuin wat instrumenten op aan het zetten en een barbecue aan het voorbereiden. Ze zagen ons blij en kapot zijn en vroegen hoe de wandeling was geweest. Verschrikkelijk zonder genoeg water, maar wel een mooi punt gezien. Ze namen ons direct mee naar binnen om onze flesjes te vullen met ijskoud water. Super gastvriendelijk! Uiteindelijk had de man ons nog naar het station begeleid en waren we ontzettend blij dat we weer terug mochten naar de stad! Wat een verhaal haha!

Karloo Track

Deze foto werd gemaakt op 20 december 2015 in Royal National Park, Australië met een Sony D5803.

2 Reacties

  1. Mama:
    22 december 2015
    Och gotte toch, dat was een zware wandeling. Dus voor de volgende keer, meer water meenemen.....
  2. Papa:
    22 december 2015
    Mooi verhaal met goede afloop , indd meer water voor de volgende keer en jammer dat de bbq aan jullie neus voorbij ging meiden .