Eerste indruk

11 december 2015 - Sydney, Australië

Hello from the otherside! Na een reis van 36 uur mag het dan eindelijk gezegd worden. De reis was gezellig met de groep en prima verlopen. Met ongeveer 2 uur geslapen te hebben kan ik gelukkig zeggen dat ik geen last heb van een jetleg. Mijn eerste indruk in een woord omschreven is: chill. Iedereen is vriendelijk (tot nu toe), de stad is super schoon en de mensen gaan zelfs netjes in een rij staan voor de bus.. Deze dagen nog gezellig met de groep de Blue Mountains verkennen en surfen. Jullie horen later weer van me! Liefs Debbie

1. Linda:
    11 december 2015
    Jaaa wat leuk deb om je eerste verhaaltje te lezen. Het worden drukke dagen voor jou (5). Ik hoop je daarna te spreken. Geniet vooral!

Heel veel liefs!
  2. Tara:
    11 december 2015
    Leuk deb! Geniet er lekker van ben benieuwd naar je volgende verhaal!!
  3. Mama:
    11 december 2015
    Och schatje wat fijn dat we je zo kunnen blijven volgen!
    Lang leve de sociale media.
    Raar toch een kerstboom in de zon....?! (haha)
    Geniet ervan moppie xxx
  4. Coby en de rest:
    Leuk debbie tot horens
  5. Evy:
    11 december 2015
    leuk om je eerste verhaal te lezen! Ik kijk uit naar een volgende update! Geniet ervan xxxxxxx
  6. Papa:
    12 december 2015
    Hey lieverd , indd fijn dat we je zo kunnen volgen, dit was 5 jaar geleden volgens de moeder van Ellen roest (jolanda) nog niet zo , geniet er van debbie xxx
  7. Lisa:
    12 december 2015
    fijn om te horen dat je het leuk hebt schat! Geniet ervan xxx
  8. Jacq:
    12 december 2015
    Hey x, wat een meer waarde toch die sociale media. Ideaal voor het thuisfront. En chill hè down under. Enjoy your days!! kus uit Nijmegen
  9. Manouk:
    13 december 2015
    Wauw schat, wat ontzettend leuk om te lezen! Maak nog heel veel plezier en ik kijk uit naar je volgende verhaal xXx