Eerste twee weken

23 december 2015 - Haymarket, Australië

Goodmorning!

De eerste twee weken in Sydney zijn snel gegaan. Na de eerste dagen met de groep te hebben gereisd ben ik samen met Evelyn (meisje uit de groep) naar een hostel in de stad gegaan. We waren blij dat we de nu lekker ons eigen ding konden gaan doen. De groep was echter wel een fijne start en zeker een aanrader! We kwamen pas laat in de avond aan omdat we die dag eerst waren wezen surfen. Dat was zo ontzettend gaaf!! We reden zo ongeveer 3 uur naar een heel mooi strandje genaamd 'The Farm ' met op dat moment goede golven voor beginners. We kregen uitleg en daarna mochten we het water in. De eerste twee uur lukte het niet echt en mijn doel was meer om over de golven heen te springen. Het werd meer een beetje spelen om maar niet kopje onder te gaan. Na een goede lunch bedacht ik mezelf: ik moet minimaal een keer staan! Met mijn nieuwe doel en energie gingen we opnieuw het water in en ja hoor vrij snel daarna lukte het! Wat een geweldig gevoel is dat zeg! Zeker een aanrader voor iedereen om een keer te proberen. Ik ben helemaal om en wil hoe dan ook op surfkamp :).

Na een lange dag actiefvin het water bezig te zijn geweest moesten we nog naar een ander hostel. We kwamen daar rond 23.00 uur aan in een gemengde kamer van 8 personen. Huh is dit wat ik geboekt? De helft lag al te slapen dus herrie durf je niet meer te maken. We hadden nog niets gegeten dus pakten wat geld en namen de lift naar beneden. Echter stopte de lift op iedere verdieping en bij iedere opening zagen we alleen maar dronken en feestende Engelsen. We keken elkaar aan en dachten alleen maar oké hoe gaan we het hier twee weken volhouden? Dat was een grappig moment aangezien we ons hier meer dan prima vermaken.

We hebben al veel gezien van de stad. Twee weken in het centrum is echter wel een beetje lang. Het voordeel is wel dat we alles op ons gemakje kunnen doen wat natuurlijk een heel fijn gevoel geeft. Je eigen planning maken en volgen. Heerlijk!

Ik wil regelmatig proberen om een leuk reisverslagje achter te laten. Echter heb ik al gemerkt dat ik meer met het foto album bezig ben. Wanneer je naar foto's gaat kun je er al best wat vinden en ook daar kan ik een verhaaltje onder schrijven. Dus misschien een idee om daar zometeen even op te klikken? ;)

Jullie horen later weer van me! Alvast voor iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar :)!

Ps. ik neem mijn woorden terug.. Mister Jetleg is toch nog even langs gekomen..

1. Simone van Dongen:
    23 december 2015
    Super leuk Debs! Lekker je eigen plan trekken en genieten:) Alvast een fijne en zonnige kerst voor jou Xx
  2. Antoinette:
    23 december 2015
    water is het aller belangrijkste bij zulke heftige wandelingen lieverd dat vergeet je nooit meer, ik vind het zo leuk om te lezen jou avonturen, heel veel plezier schatje hele fijne kerstdagen en een zalig uiteinde dikke xxx en tot horens